giovedì 3 gennaio 2019

La tavola di Capodanno 2019

Quest'anno io e i ragazzi abbiamo festeggiato il Capodanno da soli, senza nonni, zii o amici. 
Non abbiamo, però, voluto rinunciare a decorare con cura la nostra tavola.
Abbiamo scelto, come colori, l'oro, il nero ed il bianco.  

Abbiamo optato per una tovaglia di carta nera, come la notte di Capodanno, in modo da poterci poi sbizzarrire con le decorazioni. Al centro, un runner di paillettes dorate.
Sui piatti piani bianchi, 4 stickers: 2 dorati e due argentati. 

Come motivo dominante, le stelle: stelle dorate, metallizzate e glitterate, in tante forme e versioni.
Stelline color oro sui tovagliolini bianchi.

Stelline fustellate in diverse dimensioni, riciclando una bellissima carta da regalo - dorata e glitterata - di pacchettini natalizi, unite ad altre stelline che simulassero i fuochi d'artificio e alla scritta "Buon anno 2019", in lettere di cartoncino color oro metallizzato, sono andate a decorare e illuminare la nostra tavola.

Come segnaposto, dei cartellini in carta olografica color oro ed etichetta bianca.


Ed ora, il centrotavola.
Margherita e Mariangela hanno provato a realizzare un'idea carina trovata in rete (qui): un centrotavola a forma di candele, formato da fette di pane da tramezzini spalmate di Nutella, poi arrotolate e cosparse di abbondante cioccolato bianco fuso.
Ecco le mie ragazze all'opera:

Le fiamme sono state realizzate in caramello.
Eccolo qui sulla nostra tavola! 


Il nostro menù, oltre a questo centrotavola goloso, prevedeva stuzzichini semplici ma gustosi: pagnottina fatta in casa ripiena di fonduta (sempre decorata con una stellina dorata), salatini in tre versioni, pizzette e una torta cacao e crema di panna.


2 commenti:

  1. Questo commento è stato eliminato dall'autore.

    RispondiElimina
  2. Dr. Itua guariscenu u mo HIV, sò state una CONSU ARV per 10 anni. aghju avutu aghjustatu finu à ch'è ghjunghje à u Dr Itua annantu à u situ in blogu. Mandatu dinò nantu à i mo dritti di u mo VIH è a mo situazione chì explicava tutte e cose da ellu è hà dettu chì ùn ci hè nunda chì ùn ci sia scantatu chì guariscenu , m'hà datu cume garanzia, dumandà a pagari per i tariffi di l'articulu per quandu sò guariscenu, aghju esce qualchì gratitudu ch'e fattu è chì dà testimunità di i so erbe guarantiti hè ciò chì vogliu fà per u restu di voi cun HIV e una altra malatizza pò vedà u ​​travagliu bellu di Dr Itua.I hà ricevutu a so medicina a base di l'ave da travagliu di u missaghju d'EMS Courier chì entrì à a me postale in u 5 ghjurnati di travagliu.Dr Itua hè un omu onestu è aghju aghju per u so travagliu bellu. Mi Grandma hà chjamatu El apreciarlo, el resto de mis amigos lo hicieron, es una alegría para mí que no tengo la libertad de tomar píldoras y tener esa grasa belle es una pesadilla. venderás lo que estoy hablando si tengo el mismo problema que era ùn avè micca avà nowI.I'm gratis è sanu Grande Gràzzi à Dr Itua Herbal Centre.I sò u so calendariu troppu chì hà inviatu in Ghjerusalemme, guariscenu tutte l'amatori tipu Cumu, Cancer, Herpes, Fibromyalgia, Hiv, Hepatitis B, Liver / Disinfettivu rilativi, Epilepsia, Infertility, Fibroid, Diabetes, Dercum, Copd, è ancu Esteru Amore ... Quì u so Cuntattu.Drituaherbalcenter @ gmail.com Or Whats_app Number +2348149277967

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...